Janusz Wiertel: Z sympatii reklama

pies2015-08-10.

Reklama, jak wiadomo, najlepsza jest ta szeptana. Pomysł na dobrą reklamę to zawsze większa dźwignia dla handlu niż u konkurencji. A jeśli reklama przynosi coś dobrego, a przynosi w tym konkretnym przypadku, to warto trochę o tym poszeptać.

W bydgoskim Leroy Merlin mile mnie zaskoczyło zaproszenie zwierząt do środka. Zaraz za drzwiami umieszczono duży, widoczny szyld o treści mniej więcej takiej: “Rozumiemy, że zwierzętom również jest gorąco. Zapraszamy do środka ze zwierzętami. Niech odetchną”. Mało tego, przed wejściem, w cieniu, wydzielono miejsce, gdzie znalazły się miski z chłodną (sprawdziłem) wodą, i opisane – “dla zwierząt”.

Brawo! To mi się podoba. To jest dobry sposób na reklamę, na klienta, na jego portfel i serce. Co z tego, że kryje się za tym pewien mechanizm marketingowy. Przecież to uczy empatii, wychowuje najmłodszych i nie tylko, tworzy dobrą atmosferę wokół zwierząt. Pedagogika to przecież nic innego jak mechanizmy utrwalające dobre nawyki. Zwierzęta tylko na tym zyskują, i wbrew pozorom ludzie również.

Bardzo dobry przykład, fantastyczna inicjatywa. Ja wybieram Leroy Merlin i zachęcam innych. Można z pupilami.

Janusz Wiertel

Print Friendly, PDF & Email

Jedna odpowiedź

  1. A. Goryński 2015-08-12
WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com